POLITYKA PRYWATNOŚCI / COOKIES

Drogi użytkowniku,

ta strona internetowa zapisuje na Twoim komputerze, a dokładniej w schowku Twojej przeglądarki internetowej (np. Firefox, Internet Explorer, Chrome) na Twoim koncie użytkownika komputera (lub telefonu), na którym łączysz się z Internetem, tzw. pliki cookie.

Dzięki plikom cookie wykorzystywanym na tej stronie internetowej w systemach statystyk internetowych autor tego bloga, wie jak wielu użytkowników na niego zagląda co konkretnie czytają, oraz co pomijają. Pozwala to stale ulepszać tego bloga. Dodatkowo pliki cookie wykorzystywane na tej stronie internetowej do poprawnego działania wtyczek społecznościowych, które pozwalają łatwo publikować wpisy z tego bloga na stronach serwisów społecznościowych takich jak Facebook, Google+, Twitter czy Pinterest.
Jeżeli uważasz, że obecność plików cookie narusza Twoją prywatność, możesz w każdej chwili je wyłączyć – zarówno dla konkretnej witryny albo w ogóle dla wszystkich połączeń z Twojej przeglądarki (Pamiętaj, że może to skutkować brakiem możliwości działania wybranych funkcjonalności stron internetowych).

 

JAK WYŁĄCZYĆ PLIKI COOKIE W TWOJEJ PRZEGLĄDARCE?

Poniżej znajdują się instrukcje wyłączenia plików Cookie w popularnych przeglądarkach internetowych. Jeżeli Twoja przeglądarka nie pasuje do żadnego z podanych poniżej opisów, poszukaj pomocy na stronie twórcy przeglądarki lub w jej pliku pomocy.

GOOGLE CHROME

Przeglądarka ta oprócz możliwości wyczyszczenia plików cookie pozwala przejrzeć szczegółowy opis funkcji prywatności przeglądarki.
Aby wyczyścić pliki cookies i inne dane przeglądania, kliknij na przycisk z trzema poziomymi kreskami, który znajduje się po prawej stronie paska adresu – z pojawiającego się menu wybierz „Narzędzia” a następnie „Wyczyść dane przeglądania”. Szczegółowy opis funkcji prywatności przeglądarki znajduje się pod linkiem „Więcej informacji”.

MOZILLA FIREFOX

Ta przeglądarka udostępnia Ci możliwość określenia czy nie chcesz być śledzony poprzez pliki cookie w ogóle czy też chcesz usunąć określone pliki cookie konkretnych witryn internetowych.
Aby określić te ustawienia w menu „Narzędzia” wybierz „Opcje” a w nich zakładkę „Prywatność”.

MICROSOFT INTERNET EXPLORER

Dzięki specjalnemu suwakowi możesz określić ogólny poziom swoje prywaTności. Dodatkowo korzystając z przycisku „Witryny”, możesz decydować o ustawieniach dla konkretnych serwisów internetowych. Aby określić te ustawienia w menu „Narzędzia” wybierz „Opcje internetowe” a w nich zakładkę „Prywatność”.

OPERA

Korzystając z przycisku „Opera” umieszczonego w lewym górnym rogu należy otworzyć menu oraz wybrać w nim „Ustawienia” a dalej opcję „Wyczyść historię przeglądania”. Dodatkowo znajduje się tam przycisk „Zarządzaj ciasteczkami…”, który pozwala na bardziej zaawansowane zarządzanie opcjami dla poszczególnych stron internetowych.

APPLE SAFARI

Korzystając z menu „Safari” wybierz „Preferencje” a w nim zakładkę „Prywatność”. Zakładka ta zawiera rozbudowane opcje dotyczące plików cookie.

TELEFONY KOMÓRKOWE, TABLETY ORAZ INNE URZĄDZENIA MOBILNE

Każdy rodzaj urządzenia mobilnego, może obsługiwać taką funkcjonalność w inny sposób zależnie od rodzaju urządzenia i wykorzystywanej platformy. Dlatego należy zapoznać się z ustawieniami prywatności w pliku pomocy, dokumentacji lub instrukcji obsługi danego urządzenia lub systemu operacyjnego.

Tekst pochodzi ze strony dziudek.pl .

 

FIRMA JEST JAK CZŁOWIEK

Aby zjednać sobie ludzi, musi mieć charakter, mądrze mówić, dobrze wyglądać i spełniać marzenia. To najlepsza droga do klienta. Od początku do końca towarzyszę w budowaniu marki firmy i doradzam w wyborze najlepszej drogi dla Twojego biznesu. Starasz się wszystko ogarnąć i dajesz radę. Gratuluję! Ale jeśli masz z tym problem, to mam rozwiązanie. Zrobię to za Ciebie!

 

JAK PRACUJĘ?

 

ROZMOWA

Zanim zabiorę się do pracy, musimy porozmawiać. Projektuję w oparciu o brief, który wspólnie przygotujemy popijając dobrą kawę i na początek swobodnie gawędząc o najlepszej roli Edwarda Nortona. Nie lubisz Nortona? Może być Johnny Depp. W każdej branży najważniejszą rzeczą jest informacja. Projektowanie graficzne nie jest żadnym wyjątkiem. Już słyszę pomruki…. hmmm, pomysł jest najważniejszy. Dobrze, ale co wtedy, gdy pomysł jest świetny, ale kompletnie nie trafia w przekaz firmy, emocje klientów? Pomysł jest ważny i zajmuje pierwsze miejsce na podium, ale tuż obok siedzi informacja i macha nogami spokojnie czekając, aż ją wykorzystamy. Informacje dają wskazówki jak projektować i oszczędzają nasz czas. W trakcie rozmowy znajdziesz odpowiedź na 3 pytania: Czego chcesz? Czego potrzebujesz? Jaką funkcję ma to spełnić?

TO CZEGO CHCESZ, NIE ZAWSZE JEST TYM, CZEGO POTRZEBUJESZ

Bywa, że tak się zafiksujemy na punkcie jakiegoś pomysłu, że rzeczywistość do nas nie dociera. Dlatego budując markę Twojej firmy będę zadawać pytania, podpowiadać, wymyślać możliwe rozwiązania, po to aby na końcu było wiadomo jakiego projektu potrzebuje Twoja firma, by zapamiętały ją tłumy.

KONCEPCJA MARKI

Podczas rozmów przy kawie i pracy nad briefem wyłoni się pomysł na markę. Określimy wspólnie jej odbiorców. przekaz jaki będzie niosła, potrzebne materiały reklamowe, funkcjonalność strony internetowej… mogłabym tutaj wypisać wszystko, ale mogłabym Cię zanudzić, więc przechodzimy do najlepszej części. Do projektowania. To lubię najbardziej!

COPYWRITING

Aby firma „mądrze mówiła” potrzebne są słowa. Nie martw się jeśli nie masz nazwy dla firmy lub pisanie historii czy wymyślanie sloganów reklamowych nie jest twoją mocna stroną. Pomogę, wymyślę, napiszę story dla Twojej marki, dodam opisy produktów. Mówić i pisać, to ja akurat bardzo lubię :)

 

PROJEKTOWANIE LOGO

Startuję na białej kartce papieru z ołówkiem w dłoni. Biała, płaska powierzchnia jest przestrzenią dla małych i dużych pomysłów. Punkt, linia, kształt, forma, kolor, faktura, fonty, słowa tworzą flow, który nada charakter twojej firmie. Przestrzeń jest bazą dla komunikacji wizualnej, werbalnej, a na dodatek wzbudza emocje. Gdy skończę otrzymasz 3 różne projekty logo i wskazówki, które pomogą Ci w wyborze jednego z nich. Na koniec naszej współpracy postanowisz wytatuować sobie logo firmy na ramieniu.

Ale zanim umówisz się w studio tatuażu, żeby cierpieć w imię budowania własnej marki, w ciągu najbliższych dni nadejdzie czas na podjęcie decyzji, z którym projektem dalej pracujemy. Wybierasz jeden z nich, a ja w kolejnych dniach pracuję nad nim, rozwijam temat i udoskonalam tak, aby pasował na tatuaż :) To jest czas na maksymalną kreatywność i mnóstwo wspólnych konsultacji.

STRONA  INTERNETOWA

Gdy logo jest już gotowe, a Ty siedzisz w studio tatuażu i patrzysz z zachwytem jak mistrz tatuuje logo na Twoim lewym przedramieniu… ja zabieram się za projektowanie strony internetowej. Na stronie www ma być prosto, przestrzennie i tak, żeby klient szybko znalazł to czego potrzebuje, żeby poczuł się jak u siebie w domu, żeby chciał wrócić. Projektowanie strony jest jak układanie puzzli. Na początku trzeba sobie sporo wyobrazić, następnie trochę przetestować.

To czas na naszą ścisłą współpracę, wymianę informacji i uwag, ale warto się spiąć, bo na końcu drogi czeka piękny widok Twojej nowej strony internetowej.

 FOTOGRAFIA

Obrazy to dzisiaj podstawa komunikacji. Dla promocji firmy i marki potrzebujesz swoich zdjęć. Klienci chcą wiedzieć, kto chce im sprzedać ten obłędny internetowy kurs serfingu, z deską do domowych ćwiczeń gratis, w kosmicznie korzystnej cenie. Wow! Żartuję, ale taka jest prawda – ludzie chcą wiedzieć, kto stoi po drugiej stronie. Ważne są też zdjęcia produktów, zdjęcia backstage z twojego warsztatu pracy. Te wszystkie obrazy budują wizerunek firmy. Nie musisz szukać fotografa, bo tak się składa, że ja fotografem jestem.

 

 

5 RZECZY

ZDRADZĘ CI 5 RZECZY, KTÓRE MOGĄ CIĘ ZUPEŁNIE NIE INTERESOWAĆ, ALE I TAK JE POWIEM.

1. Chcę robić wszystko i być wszędzie, ale jeszcze nie wymyśliłam jak to pogodzić z normalnym życiem.

2. Mój żywioł to sytuacje, w których plany trzeba zmienić z minuty na minutę.

3. Gdy inni mówią, że się nie da, ja próbuję. Zazwyczaj okazuje się, że jednak się da!

4. Mam w życiu misję do spełnienia, ale jeszcze nie jestem pewna jaką.

5. Piszę książkę, ale obecnie pisarz i główny bohater wpadli w poważny kryzys twórczy.