MAM NA IMIĘ MANA, JESTEM

GRAFICZKĄ.

Wspieram budowanie firm, w oparciu o rozwój marki osobistej. Wymyślam, projektuję, słucham, doradzam, tworzę.
JAK PRACUJĘ?

1 OSOBOWE STUDIO GRAFICZNE

Dzień dobry! Mam na imię Mana. Pod marką ManaFactory projektuję identyfikacje wizualne, strony internetowe oraz grafikę reklamową. Zdobyte doświadczenie graficzne i marketingowe pozwalają mi dzisiaj wspierać firmy w tworzeniu wyrazistej marki. Wierzę, że firma spełni Twoje marzenia, dzięki spójnej i wyróżniającej się marce, która budzi zaufanie klientów. Na co dzień współpracuję z wieloma profesjonalistami w zakresie grafiki, fotografii, marketingu oraz projektowania. Tworzymy dobry team wspierających się projektantów, twórców, myślicieli i słuchaczy. A wszystko po to, żeby marka Twojej firmy, którą razem zbudujemy była jedyna w swoim rodzaju.

TY PROWADZISZ BIZNES, JA TWORZĘ MARKĘ

Nasza współpraca wygląda prosto. Ty zajmujesz się firmą, działasz, wdrażasz produkty, spotykasz się z klientami, sprzedajesz i zarabiasz. Jeśli znajdziesz w ferworze pracy wolne chwile, odpoczywasz. W tym czasie ja, projektuję Twoją firmę, dbam o jej wygląd, formę i przekaz. Sprawiam, że wyróżnia się ona wśród konkurencji i zyskuje specyficzny sposób komunikacji ze światem. Projektuję logo, stronę www, materiały reklamowe. Piszę teksty, tworzę hasła reklamowe. Buduję formę i sposób komunikacji z klientem.

WSPARCIE

Firma musi mieć charakter, mądrze mówić, dobrze wyglądać i spełniać marzenia i potrzeby Twoje i Twoich klientów. Od początku do końca towarzyszę w budowaniu marki firmy i doradzam w wyborze najlepszej drogi dla Twojego biznesu. Starasz się wszystko ogarnąć i dajesz radę. Gratuluję! Ale jeśli masz z tym problem, to mam rozwiązanie. Zrobię to za Ciebie!

ROZMOWA / BRIEF

Zanim zabiorę się do pracy, musimy porozmawiać. Projektuję w oparciu o brief, który wspólnie przygotujemy popijając dobrą kawę i na początek, swobodnie gawędząc o najlepszej roli Edwarda Nortona. Nie lubisz Nortona? Może być Johnny Depp. W każdej branży najważniejszą rzeczą jest informacja. Projektowanie graficzne nie jest wyjątkiem. Jeśli słyszysz teraz w swojej głowie pomruki Hmmm… pomysł jest najważniejszy, to owszem zgadzam się z Tobą. Ale co wtedy, gdy pomysł jest świetny, ale kompletnie nie trafia w przekaz firmy, emocje klientów? Pomysł jest ważny i zajmuje pierwsze miejsce na podium, ale tuż obok stoi informacja, spokojnie czekając, aż ją wykorzystamy. Informacje dają wskazówki jak projektować i oszczędzają nasz czas. W trakcie rozmowy znajdziesz odpowiedzi na 3 pytania:

CZEGO CHCESZ?

CZEGO POTRZEBUJESZ?

JAKIE ZADANIE MASZ DO SPEŁNIENIA?

KONCEPCJA MARKI

Podczas rozmów przy kawie i pracy nad briefem wyłoni się pomysł na markę. Określimy wspólnie jej odbiorców. przekaz jaki będzie niosła, potrzebne materiały reklamowe, funkcjonalność strony internetowej… mogłabym tutaj wypisać wszystko, ale mogłabym Cię zanudzić, więc przechodzimy do najlepszej części. Do projektowania. To lubię najbardziej!

 

PROJEKTOWANIE LOGO

Startuję na białej kartce papieru z ołówkiem w dłoni. Biała, płaska powierzchnia jest przestrzenią dla małych i dużych pomysłów. Punkt, linia, kształt, forma, kolor, słowa tworzą flow, który nada charakter Twojej firmie. Przestrzeń jest bazą dla komunikacji wizualnej, werbalnej, a na dodatek wzbudza emocje. Gdy skończę otrzymasz 3 różne projekty logo i wskazówki, które pomogą Ci w wyborze jednego z nich. Na koniec naszej współpracy postanowisz wytatuować sobie logo firmy na ramieniu. Ale zanim umówisz się w studio tatuażu, aby cierpieć w imię budowania własnej marki, nadejdzie czas na podjęcie decyzji i wybór 1 projektu. W kolejnych dniach pracuję nad nim, rozwijam temat i udoskonalam. To jest czas na maksymalną kreatywność i mnóstwo wspólnych konsultacji.

STRONA  INTERNETOWA

Gdy logo jest już gotowe, a Ty siedzisz w studio tatuażu i patrzysz z zachwytem jak mistrz tatuuje logo na Twoim lewym przedramieniu, ja zabieram się za projektowanie strony internetowej. Na stronie www ma być prosto, przestrzennie, a klient powinien szybko znaleźć to czego potrzebuje, żeby poczuł się jak w domu, żeby chciał wrócić. Projektowanie strony jest jak układanie puzzli. Na początku trzeba sobie sporo wyobrazić, następnie wszystko zaczyna pasować. To czas na naszą ścisłą współpracę, wymianę informacji i uwag, ale warto się spiąć, bo na końcu drogi czeka widok Twojej nowej strony internetowej.

COPYWRITING

Aby firma “mądrze mówiła” potrzebne są odpowiednie słowa. Jeśli nie masz nazwy dla firmy, pisanie historii i wymyślanie haseł to nie Twoja mocna strona, pomogę i wymyślę! Napiszę story dla Twojej marki, dodam opisy produktów. Mówić i pisać, to ja akurat bardzo lubię :)

5 RZECZY

KTÓRE POWIEM, CHOĆ MOGĄ CIĘ KOMPLETNIE NIE INTERESOWAĆ :)

  1. Kocham tatuaże. Ślędzę ludzi z tatuażami i gapię się na nich bez opamiętania. W obronie własnej obiecałam, że 1 tatuaż na 10 lat mi wystarczy. Kłamałam!
  2. Mój żywioł to sytuacje, w których plany zmieniają się z minuty na minutę.
  3. Chcę robić wszystko i być wszędzie, ale nie opanowałam jeszcze jak to pogodzić z normalnym życiem.
  4. Gdy inni mówią, że się nie da, ja próbuję. Zazwyczaj okazuje się, że jednak się da.
  5. Nie zgadzam się z powiedzeniem Konfucjusza “Wybierz pracę, którą kochasz, a w całym życiu nie będziesz musiał przepracować ani jednego dnia.” Z mojej perspektywy to wygląda zupełnie inaczej! Wybierz pracę, którą kochasz, a będziesz pracować non stop, z maniakalnym zaangażowaniem, zatrzesz granice między pracą, a Twoim życiem, będziesz odbierać większość spraw personalnie i nie będziesz chciał tego zycia porzucić. Nie jestem jeszcze pewna czy można być z tym wszystkim szczęśliwym. Realia small bussines jak widać zmieniły się od czasów Konfucjusza.